محمود فخری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه در راستای کوچک سازی بدنه دولت و با توجه به تعامل و اعتماد دولت به بخش خصوصی منعقد می شود.
وی از ارائه جزییات بیشتر در این زمینه خودداری و اضافه کرد: همزمان با آیین آغاز به کار نمایشگاه گردشگری پارس در روز یکشنبه کار ویژه ای دیگر نیز صورت می گیرد که دعوت از روسای صنف های فعال در حوزه گردشگری از همه استان های کشور است .
فخری تاکید کرد: جلسه هم اندیشی با حضور روسای صنف های فعال حوزه گردشگری کشور در زمینه بهبود وضعیت گردشگری و راهکارهای توسعه منافع اقتصادی حاصل از فعالیت های گردشگری، همکاری و تعامل بین فعالان این حوزه، شیوه های جذب سرمایه ها در مسیر گردشگری و راهکارهای حل مشکلات این صنعت همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس برگزار می شود.
پیش از این دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به خبرنگار ایرنا گفته بود: این نمایشگاه پس از پنج سال وقفه 19 آذرماه امسال در محل نمایشگاه های فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار می کند.
علیرضا دژبد افزود: در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی در حوزه های هواپیمایی، هتل داری، ایرلاین ها، سامانه های رزرو آنلاین هتلی، مناطق آزاد، باشگاه ورزشهای هوایی و دریایی، مدارس غواصی، مجتمع های تفریحی، گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی و اتحادیه و شرکتهای صنایع دستی حضور خواهند داشت.
دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس افزود: این شرکتها توانمندی های خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهند.
دژبد گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی، جشنواره بالن ها، سه همایش مرتبط با صنعت گردشگری شامل سرمایه گذاری و برندینگ، گردشگری سلامت و گردشگری معماری برگزار می شود.
وی همچنین اظهار کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه، تالاری برای دیدار و رایزنی بین میهمانان خارجی، شرکتهای داخلی و خارجی پیش بینی شده و همچنین از سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی شیراز دعوت شده است.
دبیر ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس گفت: مسئولان مثلث طلایی گردشگری کشور که استانهای فارس، اصفهان و یزد را شامل می شود نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند.
دژبد گفت: این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری های شیراز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری فارس ،شهرداری و شورای شهر شیراز و تشکل های صنفی صنعت گردشگری برگزار می شود و تا 22 آذرماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان است.
9873 / 2027
مصاحبه کننده:محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.