به گزارش ایرنا این بازی که از هفته بیست و یکم این مسابقات عصر جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد تیم میزبان با ارایه یک بازی خوب در حالی که شایستگی برد داشت با نتیجه 2 بر 2 به کار خود پایان داد.
تیم ارژن شیراز که هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بود برابر تیم تاسیسات دریایی تهران قرار گیرد ، در این هفته با کنار گذاشتن 6 بازیکن اصلی خود که به باشگاه اعتراض کرده بودند، با ترکیب کاملا جوان به مصاف تیم صدرنشن لیگ رفت.
شاگردان کمالی سرمربی تیم ارژن در این دیدار بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و در نیمه نخست با گل اصغر قهرمانی با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تلاش تیم صدرنشین برای جبران گل نتیجه داد و علیرضا عسکری گل مساوی را درون دروازه میزبان جای داد ، اما تیم جوان ارژن که ترسی از حریف خود نداشت باز هم دست به حمله زد و با ضربه خوب مصطفی فخری بهترین گلزن خود ، دروازه تیم مس را برای دومین بار باز کرد.
در حالی که تیم اررژن با نتیجه 2 بر یک و تا دقایق پایانی بازی از حریف خود پیش بود، اسیر کم تجربگی بازیکنان جوان خود شد و فرهاد فخیم گل تساوی تیم مس را به ثمر رساند تا صدرنشین از شکست رهایی یابد و سرانجام این بازی زیبا با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت.
تیم ارژن در دور رفت این مسابقات در مشهد با نتیجه 6 بر یک مغلوب مس سونگون شده بود.
هم اینک در پایان هفته بیست و یکم تیم مس سونگون مشهد با 52 امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد و تیم ارژن شیراز هم با 20 امتیاز دوازدهم است.
در مسابقات فوتسال برتر مردان کشور 14 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
حمیدرضا خلیقی** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.