دکتر عزیزالله زارعی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نبود پزشک متخصص نیز موجب می شود تا نتوانیم بیش از شش ساعت بیماران را پذیرش کنیم و افرادی که به خدمات بستری بیش از 3 الی 4 روز احتیاج دارند باید به بیمارستان های شیراز اعزام شوند.
وی بیان داشت: مشکل دوم قرار گرفتن این بیمارستان در حاشیه رودخانه فصلی و خشک داریون است چرا که اگر این رودخانه در فصل زمستان هنگام بارندگی طغیان کند این مکان را تخریب خواهد کرد.
رئیس بیمارستان امام مهدی داریون بیان داشت : بنابراین علاج واقعه را باید قبل از وقوع آن انجام داد و باید هر چه زودتر اطراف این بیمارستان را با موانع محکم و غیرقابل نفوذ حصارکشی کرد.
زارعی بیان کرد:بخش های فعال این بیمارستان شامل اورژانس،اتفاقات،آزمایشگاه،رادیولوژی،دندانپزشکی و داروخانه است که به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.
وی اظهار کرد:خوشبختانه خدمات این بیمارستان در بین 15بیمارستانی که همانند آن در حین افتتاح بوده اند خدمات بهتر و قابل قبول تری را به بیماران منطقه داریون ارایه می دهد.
زارعی گفت: در بازدید بخشدار مرکزی و هیات همراه از این بیمارستان محلی قول مساعد داده اند تا مشکلات موجود را با نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و همچنین استانداری فارس در میان بگذارند و برای رفع هر چه سریعترآنها اقدام لازم را انجام بدهند.
شهر داریون در 36کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
خبرنگار:‌علی مختاری ** انتشار دهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.