سید علی محمد موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفاهمنامه ای به همین منظور میان دبیرخانه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی، دبیرخانه کانون های فرهنگی و مذهبی مساجد و اداره کل امور عشایر فارس عملیاتی شد.
دبیر ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی استان فارس اظهار کرد: این کانون های فرهنگی هنری تا پایان امسال در مساجد شهرک های اسکان عشایر در شهرستان های اقلید، داراب، فراشبند، فسا، کازرون، شیراز و ممسنی فعالیت خود را آغاز می کنند.
موسوی گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل اعتبارات ستاد ساماندهی آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی استان و همچنین دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان به صورت مشترک تامین شده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همکاری مشترک را ایجاد تعامل بین کانونهای اسکان عشایری و کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان با هدف احیای کارکردهای مساجد در اسکان های عشایری استان برشمرد.
موسوی یادآوری کرد: مصوبه هیات وزیران تکالیف دستگاهها را برای ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به جامعه عشایری به طور مشخص تعریف کرده و از مدیران دستگاههای دارای تکلیف در این مصوبه خواسته است به منظور محرومیت زدایی، توسعه متوازن، ساماندهی و ارتقای کیفیت زندگی و تعالی فرهنگی و معنوی عشایر تلاش ها را دوچندان کنند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.