به گزارش خبرنگار ایرنا هادی پژوهش جهرمی، روز شنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود:
فارس پیشینه ای طولانی در حوزه بهداشت و درمان دارد، چهره هایی شاخص در این حوزه تربیت کرده است و در این میان
تربیت شدگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز منشا خدمات بسیاری در حوزه سلامت بوده و هستند.
وی ادامه داد: در سراسر کشور و حتی در ابعاد بین المللی ما شاهد درخشش چهره هایی هستیم که تربیت یافته استان فارس در حوزه پزشکی هستند که باید این جایگاه را حفظ کنیم و ارتقا بخشیم، مسئولان این استان هم در این زمینه کمک و تلاش خواهند کرد.
پژوهش جهرمی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمات تخصصی و فوق تخصصی را از سال‌های پیش تا کنون در اختیار بیماران استان فارس، سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه قرار داده است و به همین سبب شیراز همواره قطب درمان در ایران بوده است.
نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین اظهار کرد: تخریب، بی توجهی و ایجاد بی انگیزگی در مدیران به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
سید محسن علوی افزود: آنچه امروز دشمنان در پی آن هستند، ایجاد تفرقه و دو دستگی میان مردم و مسئولان است و خنثی کردن این اهداف شوم دشمن، نیازمند هوشیاری و توجه همگان است.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های علمی و آموزشی در این دانشگاه تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد فضای همدلی و توجه به شایسته سالاری، اولویت نخست من در این مرکز علمی است.
علی بهادر ادامه داد: فضای دانشگاه باید فضای پژوهش و تحقیق باشد و تمام دانشجویان در این زمینه مشارکت داشته باشند تا بتوانیم اهداف علمی مورد نظر خود را اجرایی و عملیاتی کنیم.
محمد هادی ایمانیه، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز که به مدت 12 سال این مسئولیت را برعهده داشت، گفت: توسعه و تامین سلامت، تعمیم آن به مناطق محروم، ایجاد عدالت در بهداشت و سلامت، تربیت نیروهای متخصص و اخلاق مدار، دفاع از حیثیت و جایگاه علمی شیراز در حوزه علوم پزشکی و رفع نیازهای اقشار محروم در حوزه درمان از جمله اهداف و برنامه هایی بوده که در 12 سال گذشته در این دانشگاه دنبال شده است.
در این آیین، علی بهادر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی و از خدمات محمد هادی ایمانیه رئیس پبیشین این دانشگاه تقدیر شد.
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.