علی مویدی شنبه در مصاحبه با ایرنا افرود:‌ شرکت عمران شهر جدید صدرا در نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری اینوکس ٢٠١٧ کیش که برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور برگزار شد، حضوری فعال داشت.
این نمایشگاه با هدف همسویی با تحولات جدید اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می شود که امسال ٨ الی ١١ آبان 96 در کیش برگزار شد.
مؤیدی افزود: این نمایشگاه این امکان را برای تمام علاقه مندان فراهم کرده تا بتوانند همه اهداف خود را در فضای تخصصی با حضور و تبادل نظر با مدیران و دست اندرکاران حوزه های مختلف دنبال کنند.
وی بیان کرد: نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در ابعاد مختلف بویژه بین المللی پر محتوا است و این رویداد مهم در واقع مهر تاییدی بر سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید است.
سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: متخصصان این شرکت عمران صدرا ضمن حضور در غرفه شهرهای جدید این نمایشگاه با سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه تبادل اطلاعات کردند.
وی با بیان اینکه امیدواریم اینگونه نمایشگاه ها برای اقتصاد رو به رشد ایران دستاوردهای بزرگی داشته باشند گفت: بیش از 200 سازمان و شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند و توانمندی های صنایع ایران و در زیرمجموعه آن شهر جدید صدرا، از این طریق به شرکت های داخلی و بین المللی معرفی شد.
خبرنگار:‌سید احمد نجفی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
2027 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.