بابک دایی اظهارداشت: در شش ماهه اول امسال 9 هزار و 111 میلیارد ریال درآمد عمومی استان جذب و به خزانه کشور واریز شد.
وی با اشاره به اینکه این میزان درآمدزایی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 6 درصدی دارد، ادامه داد: از درآمد وصولی در شش ماهه امسال 8347 میلیارد ریال درآمد مالیاتی است که نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد 9درصدی برخوردار است.
دایی با بیان این که درآمدهای مالیاتی، 92 درصد درآمدهای عمومی استان را تشکیل میدهد افزود: از درآمد مالیاتی مذکور 2 هزار و 756 میلیارد ریال آن درآمد مالیات بر ارزش افزوده است.
وی با بیان این که درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا سهم 540 میلیارد ریالی و درآمد حاصل از خسارات و جرائم رانندگی سهم 158میلیارد ریالی در درآمدهای شش ماهه اول امسال دارد، ادامه داد: درآمد حاصل از جرایم رانندگی در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روند کاهشی داشته است.
دایی گفت: همچنین درآمدهای متفرقه در شش ماهه اول امسال رقمی معادل 22 میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس یادآور شد: فارس تا پایان امسال باید درآمدزایی 22 هزار و 714 میلیارد ریالی از منابع مذکور داشته باشد که از این رقم 19 هزار و 600 میلیارد ریال آن درآمد مالیاتی است.
وی گفت: گرچه در نیمه اول امسال سهم شش ماهه از درآمد مصوب فارس در سال 96 محقق نشد اما پیش بینی می شود وصول درآمدها در شش ماهه دوم سال سرعت بیشتری به خود بگیرد.دایی یادآور شد: کل درآمد وصول شده در فارس به حساب خزانه کشور واریز می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 774989
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.