حیدر علی کامیاب کلانتری، عصر چهارشنبه در آغاز هفته تربیت بدنی در گفت و گو با ایرنا افزود: اعتبار ساخت 150زمین چمن مصنوعی تامین شده و پیگیری‌ها برای تامین اعتبار 150 طرح دیگر ادامه دارد و این امیدواری وجود دارد تا پایان سال مالی 96 تمام این طرح ها به بهره‌برداری برسد.
وی اضافه کرد: همچنین در هفته تربیت بدنی، سالن چند منظوره ورزشی دربخش دژکرد از توابع شهرستان اقلید پس از 18 سال به بهره برداری می رسد و عملیات احداث سالن ورزشی ویژه بانوان این شهرستان نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز می شود و مقرر شده این طرح ظرف مدت هشت ماه به بهره برداری برسد.
کامیاب کلانتری افزود: افزون بر این امسال در هفته ترتیب بدنی یک هزار و 500 برنامه فرهنگی، ورزشی در سراسر استان فارس برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: با حمایت دولت تدبیر امید، طرح های ورزشی بسیاری در استان فارس به بهره برداری رسید و تا پایان سال 96 تمام طرح های ورزشی نیمه تمام موجود در این استان تکمیل خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: در سال 97 هم کار ساخت طرح های جدید ورزشی در این استان براساس منطق و نیاز آغاز می شود.
از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.