مطلب ارسالی یکشنبه دبیرخانه جایزه ادبی داستان شیراز به ایرنا حاکی است:‌بهمن ماه سال گذشته (95) فراخوان ارسال آثار داستانی (رمان و مجموعه داستان کوتاه) منتشرشده در سال های 94 و 95 منتشر شد که دراین فراخوان ذکر شده بود که مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه سال 96 است.
این مطلب افزوده است:‌ آثار بسیاری در این تاریخ از سوی ناشران و نیز نویسندگان، به دبیرخانه ارسال شد.از آنجایی که هیات مدیران تاکید داشتند که تا حد امکان، تمام آثار منتشر شده در این دو سال داوری شده، در جایزه ادبی شرکت داده شوند، روند افزودن آثار به جریان داوری ادامه پیدا کرد و از مسئولان جشنواره خواسته شد، برای یافتن آثار کمتر شناخته شده یا آثاری که با ناشران گمنام در گوشه و کنار کشور منتشر شده اند به جست و جو بپردازند.
دبیرخانه این جایزه ادبی نوشت:‌در پروسه داوری، هر اثر توسط چند داور مطالعه و مورد داوری قرار گرفت که باعث شد روند داوری اولیه آثار بسیار به طول انجامد و با تاخیر، در شهریورماه سال جاری به پایان برسد. پس از حصول امتیازهای داوران و برگزاری جلسات جمع بندی، تعداد 33 مجموعه داستان و 25 رمان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در پروسه داوری قرار گرفتند.
پست الکترونیکی جشنواره: shirazfestival@gmail.com
شماره تماس با مسئول روابط عمومی: 09357682442 و09177091970 و
لینک کانال جشنواره داستان شیراز https://t.me/joinchat/AAAAAEPv-dIoD5JO18Z1zA
است.
انجمن داستان شیراز دست اندرکار برگزاری این جایزه ادبی است.
دریافت و انتشار:‌ غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.