به گزارش ایرنا در این بازی که عصر یکشنبه در زمین حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کرد و به سومین پیروزی پی در پی دست یافت.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای ادامه پیروزی های اخیر خود در این بازی هم شایستگی بُرد را داشت و از همان ابتدای نیمه نخست دست به حمله زد و پس از اینکه شاهین مجیدی مهاجم ابن تیم در دقیقه 25 یک فرصت تک به تک را از دست داد، بالاخره فجری ها لحظاتی بعد به گل برتری دست یافتند.
در دقیقه 38 بر روی ارسال کُرنر امین شجاعیان، توپ درون محوطه 6 قدم ایران جوان به سید جلال عبدی رسید و این بازیکن با یک چرخش خوب توپ را درون دروازه ایران جوان بوشهر جای داد تا شاگردان کلانتری مزد برتری خود را بگیرند.
در این نیمه، تیم ایران جوان بوشهر نتوانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد و سرانجام این نیمه با برتری میزبان پایان یافت.
در نیمه دوم نیز فجری ها که ذخیره یک گل خود را کافی نمی دانستند توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما کم دقتی بازیکنان این تیم ثمری در برنداشت.
در ادامه تیم ایران جوان بوشهر هم برای جبران گل خورده، بازی بهتری را ارائه کرد و بهترین بخت گلزنی این تیم هم در دقیقه 63 از دست رفت و در لحظات پایانی هم این تیم فشار را روی دروازه فجر شهید سپاسی شیراز بیشتر کرد اما حملات آنها زهردار نبود و سرانجام این بازی با همان یک گل به سود تیم فجر پایان یافت.
فجر شهید سپاسی شیراز با این پیروزی با 9 امتیاز به طور موقت در رده ششم جدول قرار دارد تا سایر بازی ها در هفته ششم به اتمام برسد.
تیم ایران جوان بوشهر هم با این شکست در رده هفدهم جدول ایستاد.
در مسابقات فوتبال دسته اول، 18 تیم شرکت دارند وبه صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.