به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه شامگاه یکشنبه در بازدید از روند خدمات رسانی درمانی به دانش آموزان مصدوم هرمزگانی در شیراز افزود: 6 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس همچنان در بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز بستری هستند و حال عمومی و سطح هوشیاری همه این دانش آموزان خوب است.
وی اظهار کرد: اعمال جراحی لازم برای این گروه از دانش آموزان هرمزگانی به پایان رسیده و آنها شرایط بهبودی کامل را در پیش رو دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به دلیل سفر حج، با تاخیر به عیادت مجروحان حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی آمده بود، گفت: برخی از اعمال جراحی ترمیمی و زیبایی نیز به صورت کاملا رایگان برای این دانش آموزان تجویز و انجام شده است.
وی ادامه داد: از 34 مصدوم پذیرش شده در بیمارستان های امام حسن مجتبی(ع) داراب، نمازی و شهید رجایی شیراز، هم اکنون 6 مصدوم در بیمارستان شهید رجایی و 2 مصدوم در بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند و بقیه مصدومان نیز به آغوش خانواده ها بازگشته اند.
ایمانیه در این بازدید در گفتگو با مصدومان و خانواده آنها، میزان سطح رضایتمندی و از پزشکان و پرستاران، شیوه ارایه خدمات را جویا شد و گفت: روند خدمت رسانی حوزه سلامت به دانش آموزان مصدوم هرمزگانی بدون نقص بوده است.
وی بیان کرد: همه هزینه های درمان و بستری این دانش آموزان رایگان است و علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی شیراز برخی از اقلام جانبی حرکتی و ارتوپدی را نیز برای این دانش آموزان تامین کرده و موجب افزایش رضایت خانواده های دانش آموزان از دانشگاه و کادر بیمارستانی شده است.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آنها و همچنین مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر مصدوم شدند.
پلیس راه استان فارس علت حادثه را خواب آلودگی راننده عنوان کرد.
6113/ 2027
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.