دکتر فاطمه نوروزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص وضعیت مصدومان ، بیان داشت: دانش آموزان مصدومی که در این بیمارستان ها بستری هستند از حال عمومی خوبی برخوردار هستند .
وی با بیان اینکه بر روی شش نفر از این مصدومان اعمال جراحی لازم صورت گرفته ، خاطرنشان کرد: اعمال جراحی 2 دانش آموز دیگر نیز در مراحل تکمیلی قرار دارد .
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان داشت: با حمایت های وزارت بهداشت و پیگیری های صورت گرفته برخی از اعمال جراحی زیبایی برای این دانش آموزان به صورت رایگان طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
نوروزیان تصریح کرد: همه دانش آموزان بستری در بیمارستان داراب مرخص شده اند و امیدوار به ترخیص دیگر دانش آموزان بستری در بیمارستان های شیراز با تکمیل مراحل درمان و بهبود وضعیت آنها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: به گفته همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانش آموزان استان که احتمال ضایعه نخاعی در مورد وی وجود داشت، در روزهای اخیربه تحریکات حسی واکنش نشان داده و امیدها برای بهبود وی افزایش یافته است.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز روی داد که در این حادثه هفت دانش آموز، یک مربی و مالک اتوبوس جان باختند و 34 نفر نیز مصدوم شدند.
علت این حادثه براساس اعلام پلیس راهور خواب آلودگی راننده عنوان شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.