علیرضا سیاهپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان به شکل شبانه روزی فعال است.
وی همچنین گفت: به هموطنان توصیه می شود که برای بازگشت خود برنامه ریزی دقیق داشته باشند و ضمن تهیه بلیت قبل از مراجعه به پایانه های مسافربری، بازگشت خود را نیز به روزهای پایانی موکول نکنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: هم اینک شهروندان می توانند از طریق سایت های اینترنتی www.payaneh.ir، www.payaneha.com، safar724.com/Bus، savosh.com/fa/bus و mrbilit.com به شکل غیر حضوری بلیت اتوبوس را تهیه کنند.
وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آنها که از خودرو شخصی استفاده می کنند و چه مسافرانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می شود که بازگشت خود را به روزهای پایانی منتهی به مهرماه موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و نبود بلیت مواجه نشوند.
سیاهپور افزود: هم اینک با هماهنگی پلیس، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در حال انجام است.
وی گفت: همچنین در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده ایم و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل با جدیت بیشتری دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان به شدت برخورد خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اظهار کرد: با توجه به نقش و تاثیر 2 عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای به رانندگان توصیه می شود که این موارد و سایر اصول و قواعد رانندگی را رعایت کنند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.