به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، درمتن پیام سید محمد بطحایی آمده است: حادثه غمبار درگذشت تعدادی از فرزندان عزیزم، دانش آموزان هرمزگانی عضو سازمان دانش آموزی به همراه سرپرستان خدومشان که در اولین ساعات بامداد امروز درسانحه رانندگی به وقوع پیوست،موجب اندوه وتالم فراوان اینجانب گردید.
وی بیان کرد: ضمن ابراز همدردی وعرض تسلیت به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگیان کشور به ‌ویژه خانواده های داغدار این عزیزان برای آنان صبرو اجر و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسالت دارم.
سیدمحمد بطحایی، وزیرآموزش و پرورش درراس هیأتی ویژه برای بررسی دقیق موضوع عازم محل حادثه شده است.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی بامداد جمع رخ داد که پایگاه خبری پلیس اعلام کرد که بر اساس گزارش های اولیه ماموران پلیس راه استان فارس، خستگی و خواب آلودگی راننده علت واژگونی اتوبوس بوده است.
در این گزارش آمده است: تحقیقات بیشتر برای روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه و دیگر علل احتمالی ادامه دارد.
در همین حا ل حجت الاسلام سید محسن موسوی رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: راننده این اتوبوس که از نظر جسمانی، سالم است، بازداشت شد و پرونده قضایی برای پیگیری دقیق ابعاد مختلف این حادثه تشکیل شد.
حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی ساعت 3:59 صبح جمعه 10 شهریورماه جاری به مرکز تماس 115 اورژانس اعلام شد و 13 خودروی امدادی اورژانس و جمعیت هلال احمر مصدومان حادثه را به بیمارستان داراب منتقل کردند.
بنا بر این گزارش، این اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند.
2 اتوبوس دیگر نیز حامل دانش آموزان هرمزگانی به مقصد شیراز بودند که به دنبال این حادثه ، سرنشینان آنها در باشگاه فرهنگیان شهر داراب اسکان داده شدند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
6122/ 1876
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.