سید علی محمد موسوی روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قبل از دولت یازدهم ، استعلام های مربوط به تاسیس سمن ها دیرهنگام صادر می شد و آنها به جلسات تصمیم گیری مدیران دعوت نمی شدند.
دبیر هیات نظارت بر تاسیس و فعالیت سازمان های مردم نهاد استان فارس گفت: هم اینک افزون بر 700 سازمان مردم نهاد در این استان دارای مجوز فعالیت و از این تعداد، افزون بر 400 سمن فعال هستند.
وی گفت: با تاکید استاندار فارس، نمایندگان سازمان های مردم نهاد در کارگروه های تصمیم سازی استان دعوت می شوند و از نظرات آنها در پیشبرد امور بهره گرفته می شود.
موسوی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی دوره ویژه سازمانهای مردم نهاد استان فارس خبر داد و گفت: این دوره با هدف توانمند سازی و افزایش دانش و مهارت سمن ها و در راستای ایجاد فضای مناسب برای بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت و توان آنها روزهای نهم و دهم مردادماه جاری در شیراز برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی 2 روزه، مدیران و کارشناسانی از وزارت کشور به ارائه مطالب می پردازند و متقاضیان به شرکت در این دوره می توانند به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه کنند.
موسوی اظهار کرد: دولت مصمم است با افزایش کارآمدی سمن ها از توان و ظرفیت آنها برای بهبود وضعیت اجتماعی فرهنگی استفاده کند در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده که برگزاری کارگاه آموزشی 2 روزه مذکور نیز از آن جمله است.
وی با دعوت از مدیران عامل و روسای هیات مدیره تشکل های مردم نهاد برای حضور در این کارگاه بیان کرد: موضوعات مورد بحث در این دوره آموزشی شامل قوانین و مقررات مرتبط ، اصول حرفه ای و مدیریت در تشکل های اجتماعی و فرهنگی استان و نقش تشکلها در همیاری های اجتماعی است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.