به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، محمد جعفری در نشست ستاد استانی میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشوردرشیراز با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در سال جاری است، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 400 دانش آموز از مقطع ابتدایی، یک هزار و 680 دانش آموز دوره اول متوسطه و یک هزار و 344 دانش آموز از دوره دوم متوسطه هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: از استان فارس نیز 164دانش آموز شامل 52 دانش آموز از مقطع ابتدایی، 56 دانش آموز دوره اول متوسطه و 56 دانش آموز از دوره دوم متوسطه، شرکت دارند.
جعفری گفت: دانش آموزان در قالب 324 تیم در این رقابت ها شرکت می کنند که شامل 108تیم مقطع ابتدایی، 120تیم دوره اول متوسطه و 96 تیم دوره دوم متوسطه است و تمام این تیم ها قهرمانان استان های خود هستند.
او بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در چهار رشته توپی شامل، والیبال ،هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می پردازند.
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس، اضافه کرد: برای برگزاری این مسابقات، 28 کمیته تشکیل شده و بیش از 300 نفر به عنوان عوامل برگزاری این رقابت ها تعیین شده اند.
جعفری بیان کرد: باهماهنگی های به عمل آمده مقرر شده افتتاحیه این مسابقات به صورت زنده از شبکه استانی و یکی از شبکه های ملی پخش شود.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.