به گزارش ایرنا آیین بهره برداری از این طرح ها که در قالب 26 مجتمع آبرسانی روستایی استان فارس است سه شنبه در شهرستان فیروزآباد این استان به صورت ویدئو کنفرانس مشترک و با حضور استاندار فارس و دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری آغاز شد.
این طرح ها با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسیده است.
استاندار فارس در آیین ویژه بهره برداری از این طرح ها در فیروزآباد گفت:‌ در بهمن ماه سال 94 با حضور دکتر جهانگیری عملیات آبرسانی به یک هزار روستای کشور آغاز شد که 122 روستای آن مربوط به فارس بود.
سید محمدعلی افشانی خطاب به معاون اول رئیس جمهوری افزود:‌ امروز به نمایندگی از تمام روستاها آبرسانی به دستور جنابعالی انجام می شود و امیدوارم با توجه به اعتباری که از محل صندوق توسعه ملی برای روستاها تخصیص داده شد اعتبار قابل ملاحظه ای در سال جاری و سال آینده به فارس اختصاص داده شود که تمام تعهدات در سال آینده به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد:از مهندس چیت چیان وزیر نیرو تقاضا می کنم که به لیست سدهای قابل افتتاح امسال نام سد هایقر فارس را هم حتما اضافه کنند چرا که الان کاملا آماده است و فقط مقداری اعتبار برای تملک زمین های دریاچه سد لازم است که رقمی حدود 30 میلیارد تومان است.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.