به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز سه شنبه در آئین آبرسانی روستایی به بیش از 20 روستای استان لرستان افزود: اعتبارات آبرسانی روستایی استان لرستان از 980 میلیارد ریال در دولت دهم به 2 هزار و 350 میلیارد ریال در دولت یازدهم رسیده و رشد 240 درصدی داشته است.
بازوند بیان کرد: در سال 92 حدود 180 تا 200 روستا با تانکر آبرسانی می شد که با افزایش اعتبارات در حال حاضر تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شوند به 22 روستا رسیده است و تلاش می شود در سال جاری مشکل آبرسانی این روستاها نیز برطرف شود.
وی افزود: افزایش شاخص بهره مندی آب آشامیدنی روستایی در دولت یازدهم 5.9 درصد بود که نسبت به مدت مشابه 70 درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: امروز سه مجتمع آبرسانی روستایی و یک تک روستا در شهرستان های بروجرد، پلدختر و کوهدشت بهره برداری شد که در مجموع 20 روستا با جمعیت هفت هزار و 334 نفر و اعتبار بیش از 50 میلیارد ریال از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز از طریق ویدئو کنفرانس گفت: امیدوارم اقداماتی که دولت در راستای رفاه حال مردم به ویژه روستاییان انجام می دهد رضایتمندی آنها را فراهم کند.
7274/3210/3022
خبرنگاران :محمد یاراحمدی و مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.