به گزارش ایرنا جلیل حسنی، سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی و بودجه شهرستان لارستان بیان کرد: این اعتبار در مقایسه با سال 95 که 74 میلیارد ریال بود بیانگر حدود 18 درصد افزایش است.
وی افزود: این اعتبار برای طرح های نیمه تمام آبفا روستایی، آبفا شهری، بهداشت، راه های روستایی و عشایری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، برق روستایی، تکمیل سالن های ورزشی، کنترل بیماری های مشترک انسان و دام، طرح های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، فرهنگ و هنر،شهرک ها و نواحی صنعتی هزینه خواهد شد.
حسنی، از دستگاه های اجرایی عضو کمیته برنامه ریزی درخواست کرد بی درنگ نسبت به پیگیری تهیه و تنظیم موافقت نامه های طرح های عمرانی مبادرت کنند، برای جذب حداکثری اعتبارات بکوشند و ماهانه گزارش مورد نظر از پیشرفت فیزیکی، جذب اعتبارات و میزان تخصیص را به فرمانداری اعلام کنند.
فرماندار ویژه شهرستان لارستان ادامه داد: با توجه به گستردگی این شهرستان انتظار داریم میزان اعتبارات سه درصد درآمد نفت و گاز و تملک دارایی سرمایه ای استانی لارستان افزایش یابد.
علی اصغر علی پور، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان هم در این نشست اظهار داشت: از ویژگی های اعتبارات، تاکید بر عدم شروع هرگونه طرح جدید و اولویت دهی به طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است و امکان جا به جایی اعتبار بین فصول، برنامه ها و دستگاه های مصوب میسر نیست.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
7371 /6118
خبرنگار: احمد خضری ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.