رضا بدیعی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از پروژه های مهم فرودگاه شیراز، ترمینال پروازهای خارجی است که برای ساخت و تجهیز آن 2 هزار و 400 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی اظهار کرد: تاکنون 500 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس با بیان این که بیشترین حجم پروژه های شرکت فرودگاههای کشور مربوط به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز است، روکش باند فرودگاه شیراز را از دیگر پروژه های در دست انجام دانست.
وی در این باره گفت: هم اینک کار انجام 2 لایه روکش یک باند به اتمام رسیده و در مرحله خط کشی قرار دارد که پس از اتمام آن، کار روکش لایه دوم باند دیگر فرودگاه نیز آغاز می شود.
بدیعی فرد ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه شیراز را یکی از مجهزترین ایستگاههای فرودگاهی در سطح کشور دانست و افزود: سه دستگاه خودرو ایمنی و آتش نشانی به مبلغ 120 میلیارد ریال برای این فرودگاه خریداری شده که 2 دستگاه آن در فرودگاه مستقر شده است.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس درباره روند اجرا و تکمیل فاضلاب فرودگاه شیراز هم گفت: هم اینک کار اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب فرودگاه به طول 2 هزار و 800 متر در دست انجام است که تا پایان شهریورماه امسال به فاضلاب شهری متصل می شود.
هم اینک علاوه بر انجام پروازهای روزانه داخلی از طریق فرودگاه بین المللی شیراز، هشت شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از طریق این فرودگاه به مقصد وین، دوحه، دبی، شارجه، تفلیس، مسقط، استانبول، کویت، نجف و بغداد پروازهای مستقیم دارند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.