به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،عباس حاجی زاده در جمع مسئولان انجمن های ورزشی استان فارس گفت:یکی از موضوعات مهم و جدایی ناپذیر توسعه ورزش مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی است که مطالبه همه دانش آموزان است.
رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت:در قالب همین مسابقات است که استعدادهای مختلف ورزشی در دانش آموزان شناخته می شود و با مدیریت صحیح می توان زمینه رشد و بالندگی آنها را تا مراتب بالاتر فراهم کرد.
وی بیان کرد:برگزاری مسابقات ورزشی یک ضرورت است و با اجرای آن می توان به اهداف ورزشی و تربیتی مورد نظر دست یافت و مهمترین خروجی مسابقات ورزشی، تربیت نسلی سرزنده ، بانشاط و با انگیزه و همچنین ارتقای جایگاه معلمان تربیت بدنی است که هدف عالی نظام تعلیم و تربیت نیز هست.
حاجی زاده گفت: استان فارس در تابستان امسال میزبان پنج هزار و 100 دانش آموز، مربی و سرپرست سه دوره تحصیلی پسران از سراسر کشور در چهار رشته توپی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال و همچنین میزبان مسابقات فوتبال آسیایی پسران خواهد بود.
رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان فارس ادامه داد: استان فارس در مسابقات ورزشی کشوربا 650 دانش‌آموز شامل 288 دانش‌آموز دختر و 362دانش‌آموز پسر در قالب 28تیم دختران و 36تیم پسران و در مجموع 64 تیم حضور خواهد داشت.
حاجی زاده ضمن اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی در دو بخش دختران و پسران گفت:تفاهم نامه ای در قالب اجرای اردوهای تمرینی و با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس تربیت بدنی ادارات و همچنین مدیران مدارس قهرمان که تیم های منتخبشان را اعزام می نمایند منعقد شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: توجه ویژه به موضوع آموزش در درس تربیت بدنی و برنامه ریزی مناسب در برگزاری مسابقات ورزشی می تواند در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و دستیابی به اهداف مورد نظر سند تحول بنیادین موثر باشد.
دریافت خبر:‌ سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.