چندی قبل بود که مأموران گشت پلیس در یکی از خیابان های شیراز ، متوجه کشمکش افرادی در پارک
معالی آباد شدند. آنها وقتی به تجمع نزدیکتر شدند، دو نفر را دیدند که غرق در خون روی زمین افتاده اند.
در چنین شرایطی مأموران دست بهکار شدند تا هر طور شده مرد مسلح را به دام اندازند اما ناگهان متهم فرار کرد و در چنین شرایطی موضوع به بازپرس کشیک گزارش شد.
شروع تحقیقات
همه چیز در یک لحظه رخ داد و مرد مسلح بلافاصله از محل متواری شد از سوی دیگر دو جوان که با شلیک گلوله زخمی شده
بودند، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما هنوز کسی حقیقت ماجرا را نمیدانست. دقایقی پس از این حادثه مأموران کلانتری در محل حاضر شدند و به تحقیق از شاهدان پرداختند.  یکی از آنها گفت: من داخل خانه بودم که ناگهان صدای تیراندازی شنیدم. نگاهی به بیرون انداختم و متوجه شدم که چند نفر در پارک در حال دعوا هستند. وقتی از خانه خارج شدم با دیدن مردی که اسلحه بهدست داشت و دو نفر که خونآلود بودند، ترسیدم و همان موقع بود که گشت پلیس رسید.
افشای ماجرا
مصدومان این حادثه در بیمارستان بستری بودند و کارآگاهان برای اینکه پی به راز ماجرا ببرند راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق از مردان مجروح بپردازند.آنها که بهسختی حرف میزدند موضوع را اینطور تعریف کردند؛ در پارک معالی آباد مشغول قدم زدن بودیم. یک دختر از کنار ما عبور کرد و ناگهان صدای داد و بیداد آن دختر بالا رفت. او با ادعای اینکه ما به او متلک گفتهایم به فردی که مدعی بود پلیس است تماس گرفت و گفت ما مزاحمش شده ایم.
وی ادامه داد: دقایقی بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که مردی که بعدا متوجه شدیم مامور قلابی است به ما نزدیک شد،
بعد با بیسیم اعلام کرد که «مرکز، مظنون را دستگیر کردم.» ما که شوکه شده بودیم، فریاد زدیم که بیگناهیم اما ناگهان اسلحهاش را به سمتمان گرفت و شلیک کرد.همه شاهدان صدای تیراندازی را شنیدند.
وی ادامه داد: همان موقع پلیس رسید و آن مرد فرار کرد. پس از افشای حقایق، تیمی از کارآگاهان جست و جوی خود را برای دستگیری متهم فراری شروع کردند.
درحالیکه تجسسها برای شناسایی او ادامه داشت ماموران توانستند به مردی برسند که در این ماجرا دخالت داشت در نهایت این فرد در یک گله دانی در کوههای کوار شناسایی و دستگیر شد.در سوابق وی فاش شد وی از مجرمان سابقه دار است.
این پرونده در شعبه دهم دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695450
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.