روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس چهارشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا نوشت:‌ 25 ذی الحجه (25 شهریور 96 ) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان است که در این روز از بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان نمونه قدردانی می شود.
در این مطلب از قول عبدالکریم نباتی مدیرکل تامین اجتماعی فارس آمده است: دستورالعمل اجرایی طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان،همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه به همه شعبه های تامین اجتماعی فارس ابلاغ شده است و همه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با داشتن شرایطی از قبیل سابقه پرداخت حق‌ بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی ، تدریس در مراکز رسمی آموزشی، موفقیت دررقابت‌های فرهنگی،علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی می توانند در این طرح شرکت کنند.
وی گفت: شاخص های انتخاب از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده با کمی تفاوت همانند انتخاب بازنشستگان است وعلاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل و موفقیت ایشان در عرصه های علمی ، فرهنگی و ورزشی در ملاک های ارزیابی انتخاب مورد توجه قرار خواهد گرفت .
مدیر کل تامین اجتماعی فارس بیان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.farstamin.ir نسبت به دریافت اطلاعات و فرم های لازم اقدام کنند و تا پایان وقت اداری یکشنبه 15مرداد فرم‌های تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری خود ارائه دهند.
روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 6 نفر از بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه طی مراسمی تقدیر و به هر نفر پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
دریافت خبر:‌ فاطمه هاشمی نیک ** تنظیم و انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.