به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مجید پیشرو بیان کرد: پیش از این و در هفته منتهی به پایان خرداد 96، ثبت سفارش کتاب های درسی برای مقاطع تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی و پیش دانشگاهی انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین اصلاح سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی نیز از پانزدهم تیرماه شروع خواهد شد.
پیشرو افزود: با توجه به اینکه هنوز دانش آموزانی هستند که از ثبت سفارش کتاب جا مانده اند، این گروه از دانش آموزان می توانند از هجدهم شهریور ماه 96 ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.com از طریق گزینه منوی تک جلدی کتاب، نسبت به ثبت سفارش کتاب خود اقدام کنند.
کارشناس کتاب های درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: تا کنون بیش از 98 درصد دانش آموزان در زمان های مشخص شده با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش کتاب اقدام کرده اند.
پیشرو، همچنین در مورد زمان ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان پایه اول اتباع خارجی گفت: ابتدا باید ثبت نام این دانش آموزان در سامانه سناد مدارس قطعی شود و سپس از طریق ثبت سفارش گروهی توسط مدرسه و یا از طریق منوی انفرادی با کُد اقامت یازده رقمی و رمز ورود شامل 111111نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.