به گزارش ایرنا، سیدمحمدعلی افشانی شامگاه شنبه در جمع معاونین و مدیران استانداری فارس افزود: برخورد دستگاه قضایی با مسببان و عاملان توهین به رئیس جمهوری به ویژه در شرایط کنونی منطقه که نیاز به اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود سبب خواهد شد که چنین اتفاقات تلخی دیگر در جامعه تکرار نشوند و عاملان آن متوجه شوند که در جامعه قانون حاکم است.
استاندار فارس گفت: امروز جامعه ما نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و شرایط باید به گونه ای باشد که عده ای به خود اجازه ندهند که به میل خود به جامعه آسیب برسانند.
افشانی ادامه داد: نکته تاسف بارتر است که این اتفاق تلخ در روزی که امام راحل (ره) با هدف اتحاد مسلمانان برای مبارزه با سلطه کسانی که به ناحق حقوق دیگران را ضایع کرده و مردم بی دفاع فلسطین را از سرزمینشان بیرون رانده و به قتل رسانده اند نامگذاری کرده اند روی می دهد.
وی ادامه داد: امسال نیز مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی همانند سال های گذشته، پس از یک ماه خودسازی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان متحدتر و یکپارچه تر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند اما عده ای هنجار شکن به رئیس جمهوری منتخب مردم که از چهره های انقلابی و از کسانی است که در کشور در زمان انقلاب و در دوره تثبیت انقلاب زحمات بسیاری کشیدند.
استاندار فارس اظهار کرد: رفتاری که در این روز از این افراد سر زد بسیار زیان بار است چرا که اولین نیاز جامعه ما برای حرکت در مسیر توسعه، تولید و اشتغال خصوصا در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهادند، امنیت و آرامش است.
وی بیان کرد: این رفتارها طاعون امنیت، آرامش و توسعه و طاعون اجتماعی است و امیدواریم سیستم قضایی به فوریت و قبل از گسترش این طاعون ویران گر با مسببان و عاملان این اتفاق ناخوشایند که دل مردم و دوستداران واقعی نظام را به درد آورد برخورد کند که دیگر شاهد تکرار آن در جامعه نباشیم.
افشانی اظهار کرد: چنین رفتارهایی به زیان مردم و نظام است و تنها کسانی که منتظر هستند اتحاد و یکپارچگی جامعه ما آسیب ببیند از این اتفاقات سود خواهند برد.
وی افزود: امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم تا در سایه اتحاد، نشاط و همدلی بیشتر و گسترش امید در جامعه توسعه و پیشرفت حاصل شود.
به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رئیس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز جمعه مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.