آیت الله اسدالله ایمانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم مسلمان ایران و جهان اسلام هرساله به دعوت امام راحل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان دفاع از سرزمین اشغال شده فلسطین به عنوان نخستین قبله مسلمانان به خیابان ها می آیند که این حضور پیام روشنی را برای دشمنان دارد.
وی افزود: پیام حضور مردم مسلمان این است که فلسطین نخستین مسئله اسلام و مسلمانان جهان است و تا زمانی که به صاحبان اصلی خود بازگردد از دستور کار خارج نمی شود.
ایمانی اظهارداشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و همبستگی مسلمانان جهان با مردم مظلوم فلسطین در این روز، دشمنان اسلام و انسانیت را عصبانی و ناراحت کرده است.
وی اضافه کرد: قطعاً امروز آمریکا، اسراییل، آل سعود، آل خلیفه و سایر شیوخ مرتجع منطقه از شعار مسلمانان لرزیدند و مردم مسلمان با عصبانی کردن آنان ، عمل صالح انجام دادند که این حرکت ادای دین و رسالت مردم مسلمان بود.
بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نام نهادند.
خبرنگار : فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.