به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی شامگاه یکشنبه در دیدارشماری از اقشار مردم و مدیران استان فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان افزود: حضور جوانان در عرصه های مدیریتی زمینه ساز تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه کشور و حل مشکلات فراروی مردم است.
وی اظهار کرد: نیازمند آن هستیم که به جوانان انقلابی، مومن و متدین مسئولیت بیشتری در امور جامعه بدهیم و آنها در میدان کار و فعالیت حضور یابند.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال در این کتاب آسمانی راه نجات و رستگاری بشر را در ایستادگی، دعوت به مقاومت، تقویت ارتباطات انسانی و حاکمیت تقوا بر این فضا و تعاملات تبیین کرده است.
وی اظهار کرد: دین مبین اسلام به طور جدی انسان را به در پیش گرفتن صبر توصیه می کند، توصیه ای که زمینه ساز خروج جامعه از مسائل جزئی و پیش پاافتاده و نگاه به مسائل کلان و افق روشن است.
آیت الله ایمانی بیان کرد: با وجود توصیه اسلام به شکل گیری ارتباطات درونی جامعه مسلمان و شبکه سازی، به این حوزه و کار تشکیلاتی ورود نکرده ایم.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با ایجاد شبکه ای ارتباطی اقدام های خود را به پیش می برند و جهان اسلام در این زمینه از انفعال رنج می برد.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.