سردار عابدین خرم روز دوشنبه در دومین نشست هم اندیشی نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی ارومیه افزود: تلاش قاریان قرآنی و مدرسان این بخش مطلوب بوده و سپاه با تمام ظرفیت در خدمت قاریان و خدمتگزاران قرآن است.
وی انقلاب اسلامی را نشات گرفته از مبانی دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: انقلاب با تکیه بر مبانی دین مبین اسلام هر روز مستحکم تر از قبل در جهان اسلام قدم بر می دارد و هم اکنون به عنوان هدایتگر برنامه های قرآنی در جهان شناخته می شود.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به جمع خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه اضافه کرد: این اقدام، حرکت بسیار مؤثری است که حاصل تلاش فعالان قرآنی استان بوده و تاکنون با شکوه برگزار شده است.
سردار خرم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری همواره تاکید داشته اند که اگر می خواهید کشور را بیمه کنید باید ابتکار و افتخار کسب شده توسط جوانان را همواره بیان کنید و جامعه باید امروز به خاطر کسب رتبه های برتر توسط جامعه قرآنی استان در کشور و منطقه به خود ببالد.
به گزارش ایرنا در سال های اخیر و به ویژه در سال جاری تعدادی از اعضای جامعه قرآنی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه های برتر کشوری و بین المللی شدند.
همچنین در بخش دانش آموزی نیز 45 درصد از دانش آموزان استان بنا به اظهارات مسئولان این نهاد در مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری شرکت کرده اند که بیانگر توجه والدین و مسئولان تربیتی استان به این موضوع مهم است.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.