به گزارش ایرنا، محمدرضا زارع شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آباده افزود: اگر در مصرف آب صرفه جویی نشود در این شهرستان با مشکل روبه رو خواهیم شد.
وی اظهار کرد: اداره های شهرستان آباده باید در مدیریت مصرف آب نقش آفرین باشند تا تابستان امسال بدون مشکل کمبود آب گذرانده شود.
فرماندار آباده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با شناخت و به کارگیری پتانسیلهای داخلی و حمایت از کارگاه های تولیدی و عملیاتی نمودن شعار اقتصاد مقاومتی می توان گام های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان برداشت.
وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با شعار امکان پذیر نیست و برای عملی کردن این شعار باید عمل جهادی داشت، گفت: دولت نگاه ویژه ای به تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین زیرساخت ها و بسترهای لازم برای این موضوع دارد.
زارع در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: باوجود مشکلات فراروی کشور، امروز با آمدن دولت تدبیر و امید به ثبات قابل قبول در امنیت داخلی و بین المللی دست یافته ایم.
وی با تاکید بر ضرورت همدلی و انسجام در مسیر توسعه و پیشرفت کشور افزود: برای حل مشکلات باید همه افراد جامعه نقش ایفا کنند و به جای تخریب و تهمت، با هر دیدگاه سیاسی برای به نتیجه رساندن برنامه های دولت تلاش نمایند.
فرماندار آباده همچنین اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شمال فارس در آینده نزدیک در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شهر شیراز واقع است.
2027
خبرنگار: سعادت ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.