معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در حاشیه جشنواره فرهنگی سفره های آسمانی گفت: این جشنواره با همکاری ستاد سلمان و در قالب 14 غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در 2 بوستان جنت و شهروند از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.
همتی افزود: از جمله بخش ها و غرفه های این جشنواره می توان به غرفه جورچین، روابط مذهبی، خلاقیت، نقاشی، قصه گویی و آتلیه عکس حجاب اشاره کرد که در این غرفه از دختران 7 تا 10 سال با پوشش حجاب عکس تهیه و به صورت رایگان به آنها هدیه داده می شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از بخش های این جشنواره، اجرای برنامه های شاد فرهنگی و مذهبی و نیز برنامه سینماپارک و نمایش فیلم های 10 دقیقه ای کوتاه مربوط به جشنواره عمار است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
همتی تصریح کرد: از جمله دیگر بخشهای این جشنواره میتوان به راه اندازی میزهای مشاوره در حوزه های اعتقادی، مذهبی، خانواده، مباحث حقوقی و مشاوره در حوزه جوانان و نوجوانان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: موضوع پنج شنبه شب این جشنواره، ایثار و شهادت بود که در آن برخی برنامهها از جمله قصه و خاطره گویی در حوزه ایثار و گذشت به اجرا درآمد و یک آتش نشان نمونه نیز در این برنامه حضور داشت.
همتی افزود: برای برگزاری این برنامه که در طول ماه رمضان همه روزه همراه با نماز مغرب و عشا آغاز و تا پاسی از شب برپاست، 40 نفر از روحانیون استان که در حوزه علمیه قم به تحصیل مشغول هستند و 85 نفر از نیروهای دیگر همکاری دارند و هر روز در انتظار حضور شهروندان در این برنامه ها هستیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 670017
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.