به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه آهن فارس غلامحسین ولدی اضافه کرد:‌ در همین مدت بیش از 6 میلیون تن کیلومتر بار مرزی در راه آهن فارس جابه جا شده است.
وی تعامل راه آهن با دستگاه ها را به منظور استفاده از ظرفیت های راه آهن برای جابه جایی بار و مسافر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بخش بار تلاش های خوبی برای شناسایی و جذب بارهای کلان استان صورت گرفته تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و در کنار آن در بخش خدمات مسافری نیز با انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاه های مختلف در تلاش هستیم که از ظرفیت های موجود در راه آهن فارس بیشترین بهره را ببریم.
مدیر کل راه آهن فارس با اشاره به ایمن بودن سفر با قطار بیان کرد: سفر با قطار به دلیل امنیت بالا در تمام دنیا به عنوان ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه عامه مردم است و راه آهن فارس نیز تلاش می کند با رعایت قوانین و مقررات سفری ایمن را برای مسافرین رقم بزند.
ولدی گفت:راه آهن فارس آمادگی دارد بارهای استان را با حمل و نقل ترکیبی به تمام نقاط کشور جابه جا کند و مردم عزیز می توانند از ایمنی 100 درصد راه آهن بهره مند شوند.
ولدی بیان کرد: خواسته مردم شریف استان افزایش سرعت قطارهاست که راه آهن فارس می کوشد با رعایت ایمنی کامل، سرعت قطارها را افزایش دهد و از شهروندان و حاشیه نشین های خطوط نیز تقاضا می شود با رعایت ایمنی و توجه به حریم 17 متری خطوط ریلی ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند تا از بروز حوادث ناشی از ورود به حریم ریلی جلوگیری شود.
وی ادامه داد:راه آهن فارس دارای 500 کیلومتر خط اصلی ،77کیلومتر خط مانوری ،5کیلومتر خط تجاری و صنعتی و دارای 23 ایستگاه است که 5 ایستگاه آن در رده ایستگاه های برتر کشور قرار دارد.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.