به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از فرمانداری شیراز، فرهاد امیدوار اظهارداشت:‌ در این انتخابات به ازای هر شعبه یک بازرس و هر 15شعبه به طور میانگین یک سربازرس عهده دار بازرسی وزارت کشور در برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق با ضوابط و مقررات بودند.
وی گفت:‌تیم بازرسان وزارت کشوراز استخوان بندی محکمی برخوردار بود و در میان بازرسان و سربازرسان چهار تن از مدیران کل و تعداد زیادی از مسئولان ادارات به خصوص افراد با سابقه انتخاباتی در ادارات آموزش و پرورش به چشم می خوردند.
رئیس هیات بازرسی انتخابات شیراز گفت:‌حضور منظم و با برنامه بازرسان و سربازرسان باعث شد که علی رغم کندی دستگاه های تشخیص هویت؛ انتخاباتی منظم، پرشور و با اعتماد کافی و لازم از جانب مردم به مسئولان رقم بخورد و مردم به عنوان پیروزنهایی انتخابات از نتیجه صحیح انتخاب خود اطمینان خاطر داشته باشند.
وی از صبر و حوصله مردم شریف شهرستان شیراز به دلیل ایستادن های طولانی در صف اخذ آرا تقدیر و تشکر کرد و موضوع کند بودن روند اخذ آرا و عملیات تشخیص هویت را به دلیل ترافیک شبکه در سرور مرکزی را علاوه بر استقبال بینظیر جمعیت، یکی از دلایل ازدحام و عدم امکان اخذ آرا از جمعی از همشهریان محترم دانست.
امیدوار گفت:ضمن انعکاس این موضوع به سلسله مراتب بالادستی برای رفع این نقیصه در انتخابات آینده،از همه مردم بزرگوار،کاندیداها،همکاران و سربازرسان و بازررسان انتخاباتی و دست اندر کاران مراحل مختلف انتخابات،همکاران شهرداری ها،فرماندهان و پرسنل محترم نیروی های نظامی و انتظامی ،رانندگان و بخش های تدارکات تقدیر و تشکر می کنم .
وی ادامه داد:‌در 725 شعبه اخذ رای انتخابات شهرستان شیراز برگزار شد که از این تعداد شعبه 721شعبه به صورت مشترک و چهار شعبه مختص انتخابات ریاست جمهوری بودند.
امیدوار گفت:‌از این تعداد شعبه 542 شعبه مختص شهر شیراز بودند که 532شعبه آن ثابت و 10 شعبه سیار بود،شهر صدرا دارای 28شعبه،بخش مرکزی 73 شعبه،بخش زرقان 42شعبه،بخش ارژن 40 شعبه بود.
همچنین مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز در پیامی از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در طول برگزاری انتخابات تقدیر کرد.
حمید جورکش بیان کرد: مصادف شدن هفته روابط عمومی ها با همزمانی دو انتخابات اردیبهشت ٩٦، برگزاری یک انتخابات مطلوب را به نمایش گذاشت که این مهم به سهم خود موجب به ارمغان آمدن مشارکتی کم نظیر شد.
وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در طول این مدت ضمن همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان و انعکاس فعالیت های شبانه روزی اعضای ستاد، نقشی بسزایی در مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای داشتند، گفت:همگامی این قشر مهم از جامعه نشان از متعهد بودن آنان در کار حرفه ای اطلاع رسانی دارد که با سعه صدر پذیرای آن در ایام انتخابات شدند.
دریافت خبر:‌سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.