هرموند آراطونیان، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در شیراز افزود: با توجه به حجم مشکلاتی که این کشور با آن مواجه است بدون تردید مدت چهارسال زمان کافی برای حل تمام آنها نخواهد بود.
آراطونیان گفت: مردم باید خودشان حرکت رو به جلو را آغاز کنند هرچند که در نهایت سیاست ها و هدف گیری ها بر عهده دولت منتخب است.
وی ادامه داد: دشمنی ها و کینه توزی بین جناح های موجود در نهایت به نفع نظام و کشور نخواهد بود.
رئیس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز در مورد جایگاه اقلیت های دینی در کشور بیان داشت: با جرات می توان گفت که دولت روحانی بیشترین تعامل را در بین دولت های گذشته با پیروان اقلیت های دینی داشته است.
آراطونیان ادامه داد: هرچند پس از استقرار جمهوری اسلامی تعامل خوبی بین دولت های پیشین با پیروان اقلیت های دینی وجود داشت اما در دولت یازدهم این هم افزایی به بهترین شکل ممکن وجود داشته است.
وی گفت: امیدوار هستیم در انتخابات پیش رو هر دولتی که با رای مردم مسئولیت را به دست می گیرد نسبت به ارتقای این هم افزایی توجه بیشتری از خود نشان دهد.
آراطونیان افزود: ارامنه کشور، مردمان نجیب و خدمتگزاری هستند که چنانچه دولت شرایط مشارکت بیشتری را برای آنان فراهم آورد و زمینه خدمت برایشان مهیا شود، خدمت بیشتری به این مملکت خواهند کرد.
وی، خواستار حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: به هر میزان که این انتخابات را پرشور تر برگزار کنیم بدون شک به میهن خویش کمک بیشتری کرده ایم.
آراطونیان در بخش دیگری از مطالب خود در مورد کلیسای حضرت مریم مقدس شیراز اظهار داشت: همانگونه که بارها هم اعلام کرده ام این مکان نیاز به توجه بیشتری دارد هرچند که در طول چندسال گذشته اقدام هایی برای حفظ آن انجام شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
7379 /6118
مصاحبه: سعید فانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.