به گزارش ایرنا، علیرضا محجوب شنبه شب در گردهمایی بانوان حامی حسن روحانی در شیراز افزود: صاحب نظران، تورم را عزای فقرا و جشن اغنیا دانسته اند و افرادی که می گویند راه تورم زا را در اقتصاد دنبال کنیم، یعنی در مسیر تضعیف محرومان گام برداریم.
وی اظهار کرد: برخی که تورم 44.8 درصدی را در دوره تصدی مسئولیت خود در دولت برای کشور به ارمغان آوردند و اقتصاد کشور را با این شرایط تحویل دولت یازدهم دادند، بازهم از شیوه های اقتصادی تورم زا سخن می گویند و سوال این است که چرا باید به راه غلط گذشته بازگشت؟
این نماینده مجلس گفت: آنهایی که غصه اقشار محروم را می خورند و امروز برای فقرا اشک می ریزند، یک بار پیش از این کارهایی کردند که چند هزار میلیارد تومان قیمت سکه و دلار از جیب مردم بیرون آمد و به جیب عده ای خاص ریخته شد .
محجوب بیان کرد: باید با انتخاب هوشمندانه و رأی به دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اجازه بازگشت کشور به عقب را نداد.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با گام برداشتن در مسیر کاهش تورم، جیب محرومان جامعه را به روی جیب اغنیا قفل کرد که گامی بزرگ در صیانت و حمایت از اقشار محروم جامعه محسوب می شود.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه از ارتقای ارتقای نسبت صادرات به واردات به عنوان دستاورد مهم دولت یازدهم یاد کرد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ کشور، تراز صادرات غیرنفتی ایران در سال 95 نسبت به حجم کل واردات مثبت بود.
وی افزود: اگر این مسیر امسال و سال آینده نیز ادامه یابد، دوره اطمینان در اقتصاد ایران آغاز می شود و اقتصاد کشور بیمه خواهد شد و به طور قطع، تداوم گفتمان اعتدال و خردورزی از الزامات حرکت در این مسیر است.
محجوب ادامه داد: کاهش تورم، گام نخست برای ثبات در زندگی مردم ایران و رونق تولید است و تداوم دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی، می تواند تولید و اشتغال را در کشور توسعه دهد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7379/2027 / 1876
خبرنگار: سعید فانی ** انتشار: غلامرضامالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.