به گزارش ایرنا، دکتر محمد ابویی شامگاه دوشنبه در آیین گشایش شاخه جوانان ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در شیراز افزود: این در حالی است که جوانان ایران هم اکنون با مشکلات زیادی مواجه هستند و مدیریت مسن کشور نیازهای آنان را به درستی درک نمی کند.
وی اظهار کرد: پرچم انقلاب اسلامی همواره در دست جوانان بوده است و حال آنکه امروز یاس و ناامیدی بر سر آنان سایه انداخته است که این وضعیت زیبنده نظام نیست.
رئیس شاخه جوانان ستاد انتخاباتی قالیباف اظهار داشت: روحیه 'خواستن و توانستن' جوانان ایرانی یک سرمایه اجتماعی است که در جامعه وجود دارد ولی دیده نمی شود.
وی بیان کرد: اگر مسوولان کشور فقط به همین ظرفیت و سرمایه اجتماعی توجه می کردند بسیاری از مسائل و مشکلات کشور قابل حل بود.
ابویی یادآور شد: نسل چهارم و پنجم انقلاب سکاندار آینده این نظام و منشأ تغییر و تحول در کشور خواهند بود.
وی با اشاره به شعار انتخاباتی قالیباف مبنی بر ایجاد پنج میلیون شغل در کشور گفت: هم اکنون تنها نزدیک به 6 میلیون نفر کارگر اخراجی ناشی از تعطیلی واحدهای صنعتی در کشور وجود دارد که با راه اندازی دوباره این کارخانجات خودبه خود پنج تا 6 میلیون نفر شاغل خواهند شد.
رئیس شاخه جوانان ستاد انتخاباتی قالیباف بیان کرد: مایه تاسف است که مسئولیت جوانان کشور برای مدت چهار سال در اختیار ساختاری قرار داشته که در این مدت عملا هیچ قدمی برای حل مشکلات جوانان بر نداشته است.
ابویی بیان کرد: امروز به جای اینکه مشکل ازدواج جوانان مدنظر مسئولان قرار گیرد موضوع ازدواج سبز را مطرح می کنند و این در حالی است که میزان پرداختی وام خرید خودرو در کشور چندین برابر وام ازدواج است.
دبیر شورای جوانان ستاد قالیباف در استان فارس نیز در این آیین گفت: امروز به دنبال استقبال مردم روستاهآ، شهرها و کلانشهرها از قالیباف، شدیدترین تخریب ها نیز متوجه این نامزد انتخابات است و از این رو ،می توان گفت که وی مظلوم ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.
محمدعلی حائری شیرازی افزود: همانگونه که مردم در انتخابات سال 84 نشان دادند که از جریان سیاسی زورمدار تمکین نمی کنند در انتخابات 96 هم یک حماسه بزرگ دیگری را خلق خواهند کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: سعید فانی***انتشار دهنده:شهریار حیدری فر
7379/ 2027 / 6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.