به گزارش ایرنا، مصطفی زارعی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این موضوع به لحاظ اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی پیش بینی کرد: رای مردم در انتخابات 29 اردیبهشت امسال،؛ همانند انتخابات سال 92 آگاهانه و در جهت پیشرفت، توسعه و سرافرازی هرچه بیشتر کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
او اظهار کرد: هرکجا مردم به شکل گسترده مشارکت داشته اند، اقدامات خوبی در کشور انجام شده و تصمیمات خوبی اتخاذ گردیده و برعکس هرکجا که مشارکت پایین بود، نتایج پشیمان کننده حاصل شده است.
وی گفت: قطعا مردم در روز 29 اردیبهشت بر تداوم مسیر عقلانیت و تدبیر تاکید خواهند داشت.
زارعی، دولت تدبیر و امید را وارث انبوهی از مشکلات دانست و بیان کرد: رفع تحریم ها که تمام عرصه ها را تحت تاثیر قرار داده بود، اولین اولویت به شمار می رفت که دولت یازدهم از این آزمون سربلند بیرون آمد و موفقیتی چشمگیر نصیب کشور کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی حمایت مردمی دولت (حمد) در استان فارس افزود: هم اینک زمینه برای رشد و تعالی روز افزون کشور در بخش های مختلف فراهم شده و با تداوم دولت تدبیر و امید، شاهد برداشت محصول تلاش چهارساله دولتمردان خواهیم بود.
وی گفت: امروز شاهد هستیم که حتی برخی دلواپسان که تا دیروز به برجام حمله می کردند خود را مدافع آن معرفی می کنند اما مردم قطعا به دلایل اینچنین تغییر مواضعی آگاهی کامل دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6122/ 2027/1860
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.