به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، پنجشنبه در دومین یادواره 65 شهید بخش وراوی شهرستان مُهر افزود: ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن در دوران 8 سال دفاع مقدس نمونه ای بارز از ویژگی دشمن ستیزی مردم ایران اسلامی است.
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان کرد: همانگونه که امام (ره) فرمودند، انقلاب اسلامی سه ‌پایه دارد قرآن، عترت و مردم، مردمی که در دفاع از دین خدا و پرچم رسول مکرم اسلام اعم از شیعه و سنی خون‌های مقدس و مبارک آنها درهم‌تنیده شد تا در دفاع از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمن کوتاه نیایند.
فضلی گفت: مردم ما عاشق اسلام و دین خدا هستند و انقلاب اسلامی را با وجود همه ناملایمات، خطرات، موانع و مشکلاتی که 38 سال با آن مواجه هستند، همچنان حفظ کرده اند.
وی ادامه داد: ارزیابی مردم ما از همه فراز و فرودهای انقلاب اسلامی بسیار دقیق است و برای آنها موضوع اصلی اسلام و انقلاب اسلامی است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: خانواده های شهدا و مردم باید روحیه انقلابی خود را همچنان حفظ کنند و افراد انقلابی همواره مورد تکریم جامعه باشند زیرا آنها هدایت گر مسیر حرکت انقلاب اسلامی هستند.
فضلی در بخش دیگری از مطالب خود به موضوع 2 انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه باید در این آزمون هم باحضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس و نا امید سازند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد.

** راهبرد شهدا، اخلاص و استکبار ستیزی بود
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مُهر هم در این آیین بیان داشت: راهبر شهدای انقلاب اسلامی، اخلاص و استکبارستیزی بود ما نیز باید از عملکرد انقلابی و روحیه جهادی شهدا درس بگیریم و با آنها بیعت کنیم.
سرهنگ محمد رسول رضایی افزود: یکی از اهداف برگزاری این یادواره این است که به شهدا اعلام کنیم، آن محور استقامت و ایستادگی که شما به خاطر آن از جان خود گذشتید حفظ خواهیم کرد و تا ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) هرگز دچار غفلت نخواهیم شد.
او گفت: یکی دیگر از پیام های برگزاری این یادواره این است که اعلام کنیم در برابر ترفندها و توطئه‌های استکبار
که با ابزار گوناگون از جمله فضای مجازی قصد دارد در عرصه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اعتقادی ما نفوذ کند، بیدار هستیم و از تاکتیک و ترفندهای آنان نمی هراسیم و با آن مقابله می کنیم.
رضایی ادامه داد: با شهدا پیمان می بندیم، همانگونه که آنها با پیروی از مقام ولایت، امامت و رهبری، جزایر مجنون را حفظ کردند ما نیز محور ایستادگی و مقاومت را حفظ خواهیم کرد.
دومین یادواره 65 شهید بخش وراوی شهرستان مُهر که از بیست و نهم فروردین ماه جاری آغاز شد شامگاه امشب (پنجشنبه) با برگزاری رزمایش آبی خاکی والفجر 8 با مشارکت نیروهای غواص رزمنده و رزمندگان بخش وراوی پایان می یابد.
شهرستان مُهر که در فاصله 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده، 153 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که 65 شهید آن متعلق به بخش وراوی این شهرستان است.
6118
خبرنگار: قاسم حاجی پور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.