به گزارش ایرنا دکترعلی ربیعی پنجشنبه در آیین افتتاح 560 صندوق خرد محلی که به صورت ویدئو کنفرانس در شیراز برگزار شد، افزود:‌دولت تدبیر و امید به گسترش عدالت، کاهش فقر، افزایش سطح رفاه مردم هم توجه کرد.
در این مراسم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط ویدئو کنفرانسی خود با محل استقرار رییس جمهوری گفت: 560 صندوق خرد محلی در این مراسم افتتاح شد که از این تعداد 85 صندوق در فارس قرار دارد که این صندوق ها باعث مهاجرت معکوس روستاییان به شهرها، توسعه همراه با نشاط روستاها و افزایش ماندگاری افراد در روستاها به دلیل ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی افزود:علاوه بر افتتاح همزمان این طرح ها در سطح کشور، چهار ورزشگاه کارگری در شهرستان های فراشبند، قیر و کارزین، زرین دشت و بوانات و یک مرکز ساختار سنجش کارگران در فارس نیز افتتاح خواهد شد.
ربیعی گفت:توسعه این مراکز و ورزشگاه ها باعث افزایش سطح سلامت کارگران، بهبود سلامت روانی آنان و ایجاد امنیت روانی برای قشر کارگران زحمتکش می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات صندوق های خرد محلی امسال از یک میلیون تومان به 2میلیون تومان افزایش خواهد یافت و تلاش می کنیم این رقم در پایان سال بازهم جهش داشته باشد.
ربیعی گفت:‌مهارت آموزی روستاییان و اجرای طرح های سیار آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درسال جاری است.
درسفر استانی رئیس جمهوری به فارس 411 پروژه با سرمایه‌ گذاری 1547 میلیارد تومان به بهره ‌برداری ‌رسید.
خبرنگار:‌ سعید فانی ** انتشاردهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
7379 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.