رضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به سفر رئیس جمهور در 31 فروردین ماه به استان فارس اظهار داشت: استان فارس در زمینه صنعت با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، به همین دلیل رونق و ماندگاری پتروشیمی‌ها در استان و مسائل مربوط به صنعت و معدن به ویژه صنایع انرژی در جنوب استان از مطالبات مجمع نمایندگان در این سفر است. 

وی با بیان اینکه استان فارس ظرفیت تبدیل شدن به کریدور صنعتی جنوب کشور را دارد، گفت: در سال‌های گذشته توجه جدی به صنایع استان نشده و همین امر سبب عقب‌ماندگی صنعت در فارس شده است. 

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به بحران آب و خشکسالی در استان افزود: اقتصاد استان فارس تاکنون برپایه کشاورزی استوار بوده اما با توجه به شرایط کنونی باید به سمت رونق صنعت رفت. 

انصاری بیان کرد: احیا تالاب‌های استان و اختصاص ردیف اعتباری برای آنها از دیگر مطالبات مجمع نمایندگان در سفر رئیس جمهور است. 

به گزارش تسنیم در چندماه اخیر بحث انتقال پتروشیمی‌های استان فارس در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که با مخالفت جدی نمایندگان و استاندار فارس همراه بوده است.

در بهمن ماه 95 مجمع نمایندگان استان فارس در دیدار با معاون اول رئیس جمهور خواهان اختصاص مبالغی از صندوق توسعه ملی برای رونق پتروشیمی‌ها شدند. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620304
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.