به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم مظفری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرحهای اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر از مهمترین مشکلات در راستای توسعه سرمایه‌گذاریها و فعالیتهای اقتصادی در اردبیل قوانین دست‌وپاگیر و بروکراسیهای سخت اداری بوده که در بسیاری از پروژه ها مانع به سرانجام رسیدن آنها شده است.

وی با تاکید بر حذف قوانین دست و پاگیر توسط مسئولان دستگاههای مختلف در استان بیان کرد: در صورتی بی‌توجهی مسئولان مربوطه به این امر نمی‌توانیم توسعه سرمایه‌گذاریها را در استان شاهد باشیم که این امر می‌تواند پیشرفت اقتصادی منطقه را با مشکل مواجه کند چرا که با توجه به شرایط فعلی دولت، راهکار رشد اقتصادی حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالیتهای آنهاست.

مظفری با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی در جلسات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان گفت: این مرکز تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی استان داشته و با توجه به تاثیرگذاری آن امسال تلاش می‌کنیم تا این مرکز و فعالیتهای آن را تقویت کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از بررسی مشکلات پنج طرح مربوط به حوزه‌های گردشگری،کشاورزی، دامپروری و صنعتی در این جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران این طرحها برای رفع و پیگیریهای لازم با حضور مسئولان مربوطه بررسی و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرحهای احداث مجتمع کشت و صنعت و گاوداری یک هزار راسی و کارخانه فراورده‌های لبنی محلی واقع در مش‌گین شهر، احداث سایت پرورش ماهیان گرم آبی در حاشیه رود ارس، احداث پالایشگاه پتروشیمی و  طرح گردشگری پروژه زیپ لاین مشکین شهر از جمله این طرحها بود.

مظفری اظهار کرد: در مورد احداث پالایشگاه پتروشیمی در اردبیل مقرر شد تا متقاضی نسبت به ارائه مستندات در زمینه دیاگرام خط تولید مبنی بر فن‌آوری جدید با رویکرد کاهش آلودگی با تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کاهش رده از 7 به 6 به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اقدام کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به مشکل طرح گردشگری پروژه زیپ لاین مشگین‌شهر گفت: بررسیهای لازم به منظور رفع مشکل ایمنی رمپهای ورودی و خروجی این طرح توسط ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618657
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.