رسول شهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به استقبال مردم شیراز از فیلم « ماجرای نیمروز» اظهار داشت: اکران عمومی این فیلم با حضور جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مهدی پاکدل و محمدحسین مهدویان روز جمعه ساعت 7 عصر در سینما سعدی برگزار و علاوه بر این در ساعت 16 همان روز در سینما شیراز نیز از عوامل فیلم تقدیر می‌شود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر این فیلم در 3 سینمای شیراز اکران می‌شود، گفت: سینما سعدی در سانس 19:30 و 21:30، سینما پیام در تمامی سانس‌ها و سینما شیراز در سانس ساعت 17 این فیلم را اکران می‌کنند. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس درباره دیگر اکران‌های سینماهای شیراز افزود: فیلم «گشت 2» در 4 سانس سینما سعدی و تمامی سانس‌های سینما فلسطین، «خوب، بد، جلف» در 3 سانس سینما ایران و 2 سانس سینما شیراز، « نبرد خلیج فارس» در سانس ساعت 15 سینما شیراز و «سه بیگانه» در 3 سانس سینما ایران اکران می‌شود. 

شهابیان با اشاره به اینکه برنامه سینماها تا هفته آینده تغییر نمی‌کند، بیان کرد: زمان اکران یک فیلم روی پرده سینما به استقبال مردم بستگی دارد و تا زمانی که فیلمی مورد اقبال مردم باشد، تغییر نمی‌کند.

وی با اشاره به استقبال مردمی از اکران نوروزی فیلم‌ها عنوان کرد: میزان استقبال مردم 80 درصد نوروز سال گذشته بوده است. 

به گزارش تسنیم، در نوروز سال گذشته براساس گفته‌های شهابیان میزان فروش فیلم‌ها 3.2 میلیارد ریال بوده است و فیلم‌های «من سالوادور نیستم»، «بادیگارد» و «ابد و یک‌روز» به عنوان فیلم‌های نوروزی در سینماهای شیراز انتخاب شده بودند. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606294
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.