به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مصطفی سالاری در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: این استان سال 94 از استانهای پیشتاز در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بود تلاش می شود انتخابات 96 نیز شفاف، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم برگزار شود.
وی تصریح کرد: مدیران ستادی استانداری بوشهر علاوه برمشارکت دربرگزاری امر انتخابات باید در ستاد خدمات سفر نیز همکاری لازم را داشته باشند.
سالاری با اشاره به سرعت اجرای طرح های عمرانی در استان گفت: قرار است 176 مرکز بهداشتی و مرکز جامع سلامت در استان احداث شود که از این تعداد 90 مرکز ساخته و یا در دست اجراست.
استاندار بوشهر با اشاره به ایجاد مراکز سلامت دهان و دندان افزود: چهار مجتمع درمانی در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس در حال ساخت است که با اجرای این طرح ها از اعزام بیمار به استان فارس جلوگیری می شود.
سالاری اضافه کرد: با تکمیل طرح های در دست اجرای بخش آب، تابستان 97 مشکل کم آبی در استان نخواهیم داشت.
وی با اشار به ساخت 250 زمین چمن مصنوعی و طرح های بوستان امید اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت 95 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز برخوردارمی شوند و در بخش عمران شهری هم پرداخت عوارض افزوده استان سه برابر شده است.
استاندار بوشهر گفت: بسیاری از طرحهای در دست اجرا در نتیجه مصوبه های به دست آمده از پنج مدل نشست هم اندیشی برگزار شده در استان است.
6047**انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.