مهدی پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز،  از اکران رایگان فیلم « ماجرای نیمروز» در نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان فارس از جمعه 18 فروردین ماه آغاز می‌شود. 

وی با بیان اینکه اکران فیلم ساعت 16 روز جمعه در سینما شیراز انجام می‌شود، گفت: در اکران عمومی " ماجرای نیمروز" از محمدحسین مهدویان، سیدمحمود رضوی، هادی حجازی‌فر، مهدی پاکدل و دیگر عوامل این فیلم تقدیر می‌شود. 

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر نشان دادن تاریخ و آرمان‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر افزود: این فیلم به حوادث سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی می‌پردازد و نمایانگر چهره واقعی تاریخ آن سال‌ها به ویژه سازمان منافقین و جنایت‌های آنان است. 

پارسایی درباره انتخاب این فیلم برای آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: دلیل اصلی انتخاب علاوه بر موضوع فیلم استقبال مردمی از آن بوده است به گونه‌ای که توانست یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های نوروزی باشد.  

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد: افتتاح نمایشگاه کاریکاتور یک قرن سکوت، اجرای تئاتر شیدایی و اعلام شهید شاخص هنرمند استان از دیگر برنامه‌های این هفته است که به زودی جزئیات برنامه و زمان دقیق آنها اعلام می‌شود. 

به گزارش تسنیم فیلم ماجرای نیمروز در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605434
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.