به گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان چرام واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، این آیین عصر دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار فارس و برخی مدیران اجرایی برگزار شد.
استاندار فارس در این آیین گفت: مرحوم حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان، مدیری مسئولیت پذیر بود که خدمت به مردم را به همه چیز ترجیح می‌داد و همیشه مدافع حقوق مردم بود.
سید محمد علی افشانی اظهار داشت: مرحوم ولوی در عرصه خدمت، منافع مردم را بر منافع خویش ترجیح می‌داد و از سرمایه‌های ملی کشور به خوبی حفاظت می‌کرد.
وی با اشاره به خدمات انسان دوستانه مرحوم ولوی در استان‌های کشور بیان کرد: خدمات مرحوم ولوی در استان فارس هیچ وقت فراموش نخواهد شد.
استاندار فارس حفاظت از محیط زیست را حفاظت از نسل‌های آینده دانست و گفت: مرحوم ولوی در حفاظت از سرمایه‌های ملی برای نسل‌های آینده همیشه پیشگام بود.
افشانی اظهار کرد: مرحوم ولوی در اجرای پروژه‌های عمرانی که به توسعه فارس کمک شایانی کرده بود نقش مهمی ایفا می‌کرد.
مرحوم حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.
وی مسئولیت‌هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت.
پیش از این، آیین وداع مردم و مسئولان استان فارس با پیکر این مرحوم صبح دوشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شیراز برگزار شده بود.
خبرنگار: حسین خدمتی ** تنظیم: سید ولی موسوی نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
7531/6110 /2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.