مطلب ارسالی چهارشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس به ایرنا از قول خدابخش شهبازی حاکی است:درهای ستادهای پذیرش واسکان مهمانان نوروزی درآموزش وپرورش فارس در طول شبانه روز باز است و خدمات اسکان به فرهنگیان شبانه روزی است.
وی که از ستادهای اسکان فرهنگیان شیراز بازدید می کرد گفت:مسئولان پذیرش در ستادهای اسکان در هر لحظه از شبانه روز تمام فرهنگیانی را که به این ستادها مراجعه می کنند پذیرش می کنند و در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان می دهند.
دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت:از دو ماه قبل ازشروع کار ستاد های اسکان جلسات متعددی با استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و سایر نهادها ودستگاه های متولی امر اسکان برگزار شد.
شهبازی ماحصل این جلسات را اطلاع رسانی خوب و تامین امنیت محل های اسکان فرهنگیان دانست وگفت: مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا در نهایت امروز شاهد میزان رضایتمندی بالا وآسودگی خاطر میهمانان نوروزی در استان باشیم.
دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح چهار شنبه دوم فروردین افزون بر145 هزار و 470 نفر در قالب 40 هزار و 400 خانواده ودر مجموع 436 هزار و 400 نفر روز درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شدند.
دریافت و انتشار: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.