به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا، در این جلسه که در فرمانداری شیراز برگزار شد با رای مخفی و اکثریت نسبی این افراد به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند: 1- سیده معصومه دستغیب 2-فرج الله نیک نام 3- اسمعیل راه نورد 4- صفر قائدی
5- سید محمود هاشمی 6- علیرضا مغاره 7- محمد جواد خیرخواهی 8- محمد شایانی.
همچنین اعضای علی البدل هیات اجرایی شامل این افراد است: 1- محمد حسین گلریز خاتمی 2- سید علی رضا معزی 3- عبدالرحیم اسدی لاری 4- محمد حسین مستغنی 5- مهدی منصوری
فرماندار شیراز در جلسه انتخاب معتمدین منتخب هیات اجرایی شهرستان شیراز گفت: مشارکت و حضور درانتخابات موجب اقتدارملی ملت و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حیدر عالیشوندی اظهار داشت: مردم با حضور در شعب اخذ رای در تصمیم گیریهای کشور نقش خود را به عنوان مردمی آگاه به مسایل اجتماعی و سیاسی ایفا خواهند کرد.
فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شیراز افزود : انتخابات توسط خود مردم و با تشکیل هیاتهای اجرایی و نظارت و بازرسی برگزار می شود و برای تشکیل هیات اجرایی 30 نفر از معتمدین اقشار مختلف مردم دعوت شده اند که از بین خودشان 8 نفر را انتخاب و مسئول برگزاری و اجرای انتخابات می شوند.
این جلسه با حضور رئیس و اعضای هیئت نظارت برانتخابات شهرستان شیراز، نماینده آموزش و پرورش، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان شیراز برگزار شد.
دریافت: سید احمد نجفی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
2027 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.