معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، پنجشنبه در مطلب ارسالی به ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان رستم بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به 13 دستگاه خودرو شک، آنها را متوقف و در بازرسی از آنها مقادیری کالای قاچاق کشف کردند.
سرهنگ محمد اسلامی افزود: این کالاها شامل 824 دستگاه لوازم خانگی و الکتریکی، 2 هزار و 200 کیلوگرم آرد، 2 هزار کیلوگرم برنج، 25 هزار و 220 کیلوگرم زغال، 217 کیلوگرم چای، هفت هزار و 474 عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی، 490 عدد انواع نوشیدنی، 237 دست پوشاک و 32 عدد طاقه پارچه است.
او گفت: ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه، یک میلیارد و 905 میلیون ریال برآورد شده و در ارتباط با آنها 13 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در گزارش دیگری از معاونت فرماندهی انتظامی فارس به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان لارستان آمده است: ماموران انتظامی این شهرستان مستقر در پاسگاه هرمود عباس، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از سمت بندرعباس به طرف لارستان در حرکت بود شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بازرسی از این خودرو، 816 طاقه پارچه و پوشاک قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال کشف و راننده این وسیله نقلیه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید هم اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر، از یک دستگاه کامیون باری بنز، 14 تن برنج، قاچاق و فاقد مجوز قانونی و گمرکی کشف کردند.
سرهنگ رضا شکوهی، ارزش این محموله قاچاق را 70 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.
7375 /6118
دریافت خبر: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.