به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
احدالله احدی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع خودروی این قاچاقچی را شناسایی کردند، اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ، 14 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری متهم 35 ساله در این پرونده تصریح کرد: متهم جهت تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید بر نقش مردم برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم استان در حوزه مواد مخدر است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودبار از کشف 64 اصله چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بابک علیزاده افزود:‌ ماموران انتظامی بخش رستم‌آباد حین گشت‌زنی به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 64 اصله چوب قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: راننده 43 ساله این خودرو ، دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه چوب‌های کشف شده 2 هزار و 500 کیلوگرم وزن داشتند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.