هاشم مظاهری زاده سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: چهارمین جشنواره عکس 'شیراز امروز' سال 96 به صورت بین المللی برگزار می شود که این رویکرد در معرفی ظرفیت های شیراز به جهان تاثیر زیادی دارد.
وی با اشاره به عضویت 56 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی در مجمع جوانان جهان اسلام اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره هایی اقدامی ارزشمند در معرفی داشته ها و توانمندی های شیراز و ایران اسلامی به دنیا است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: گردشگری و زیارت، شهرنگار و مهربانی اینجاست از موضوع های این جشنواره است .
دبیر جشنواره عکس شیراز امروز بیان کرد: در چهارمین جشنواره عکس شیراز امروز همانند سال های گذشته برای سهولت عکاسان و آشنایی انها با موضوع جشنواره ، اردوی پنج روزه عکاسی برگزار می‌شود.
وی افزود: عکاسان باید پس از ثبت‌نام اولیه، آثار خود را حداکثر تا آخرین ساعات پانزدهم اردیبهشت 1396 در سایت جشنواره به نشانی festivals.shiraz.ir بارگذاری کنند ضمن اینکه فراخوان و آیین نامه نیز در این پایگاه اینترنتی منعکس شده است.
مظاهری زاده گفت: آیین معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز 22 اردیبهشت ماه 96 همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.
وی در ادامه از همکاری اداره های کل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و شورای اسلامی شهر شیراز در برگزاری این رویداد فرهنگی قدردانی کرد.
پانزدهم مهرماه سال جاری در نشست نهایی سومین اجلاس وزرای کشورهای جهان اسلام که درشهر استانبول ترکیه برگزارشد، شهرشیراز به عنوان پایتخت جدید جوانان جهان اسلام معرفی شد.
پرچم پایتختی جوانان جهان اسلام شانزدهم بهمن ماه سال جاری در آیین ویژه ای در مقابل آرامگاه حافظ در شیراز برافراشته شد.
شهر شیراز در مدت زمان یک سال پایتختی با کشورهای اسلامی در زمینه فرهنگی، هنری ، ورزشی ، مسابقات قرائت قرآن و ... در ارتباط خواهد بود.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.