به گزارش ایرنا محمد بذرافشان، در بازدید از منازل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان جهرم که در سیل اخیر آسیب دیده است، اظهار داشت: تا کنون توسط مددکاران کمیته امداد شهرستان جهرم برای 407 مددجو پرونده خسارت تشکیل و به شرکت بیمه‌گذار ارائه شده است.
وی افزود: میزان خسارت هایی که بر اثر سیل بهمن ماه 95 به واحدهای مسکونی شهری و روستایی شهرستان جهرم وارد شده در مقایسه با دیگر نقاط استان فارس، بیشتر است.
بذرافشان ادامه داد: کمیته‌ امداد به دنبال تجمیع اعتبار جبران خسارت بیمه، کمک بلاعوض این نهاد و پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویانی است که در این سیل آسیب دیده است.
وی، از کمیته امداد شهرستان جهرم برای توزیع کالا های ضروری از جمله پتو و نایلون به افراد آسیب دیده از این سیل، تقدیر کرد و اظهار داشت: هزینه های انجام‌ شده توسط این اداره کل تامین می شود و برای کمک‌های آتی به گروه هدف، اعتبار ویژه ای در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت تا در کنار کمک‌های مردمی برای مددجویان حادثه دیده هزینه شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
2 سامانه بارشی از شامگاه 24 بهمن ماه 95 هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داد. این بارش ها تا ساعت های پایانی روز 28بهمن ادامه داشت و موجب جاری شدن سیلاب شد. این سیل به برخی زیرساخت ها، منازل روستاییان و بافت فرسوده شماری از شهرهای فارس به ویژه در شهرستان های جهرم، فسا و داراب زیان رساند.
خبرنگار: بهرام بشیرزاده جهرمی ** انتشار دهنده: پرویدخت پاردسویی شیرازی
7369 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.